Kenneth Finsås Startet 7.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2016 Har akkurat kjøpt en "ny" sjark på ca 24 fot som jeg skal bruke til hobbyfiske med garn, line og teiner. Ønsker å lage til arbeidsområde på dekk så effektivt/ryddig som mulig, med fokus på å ikke ødelegge all plass til små turer med fiskestang osv. Så jeg ønsker å se hvordan dere andre gjør det for å få tips og inspirasjon. Jeg tenker å benytte en garn-/teinehaler på styrbord side, og muligens en garnbinge akter. Ser også noen har et nedfellbar bord på rekken ved teinehaleren man setter teinene på for tømming og egning, så dette blir det nok også. Jeg er helt fersk ang. garn og line, så vet ikke om det er noe man bør/må ha i båten for å lett håndtere dette? Alle bilder og tips tas i mot med takk! Har dessverre ikke bedre bilder enn disse fra selger, da jeg enda ikke har fått hentet båten, så beklager at den er "uflidd" på bildene, men etter påsken skal den skinne i full glans igjen. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.