PiperBill Startet 8.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2016 Lurer på om det er mye forskjell i lyddempingseffekten på 30 og 50mm lyddempingsplater? Skulle på BT å kjøpe men de har bare opp til 30mm. Jeg har 30mm i motorkasse nå... eller det som er igjen etter 30 år. Også ser jeg at BT sine plater er selvklebende og jeg er litt skeptisk til det. Noen andre med erfaring? Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Worry II Svart 8.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2016 Glem det med selvklebende, PiperBill. Du bør feste de med skruer/plastskive i tillegg. Det selvklebende holder bare i 2 år max. Jo tykkere jo bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2016 (redigert) Biltemaplatene med tungt innlegg er førsteklasses, og den er vel om trent 30 med mer tykk. De platene jeg har limt fast er med Biltema kontaktlim på boks. De eldste har sittet som klistret fast borti 10 år. Ingen har ramlet ned så langt. De tynnere platene med lim på baksiden og blank folie på fremsiden er, for så vidt jeg mener, bare til pynt. Redigert 8.Mars.2016 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.