Genevieve1969 Startet 9.Mars.2016 Del på Facebook Startet 9.Mars.2016 (redigert) Hei! Yachten min er temmelig sliten i lakken. Noen som vet hva det koster å lakkere pr m2 på slipp. Det er småskader som jeg reparerer selv men det må noe sliping til på tak ved flybridge. Har hørt at man kan rulle på topcoat og at det blir bra også. Noen med erfaring? Skuta er en hatteras på 53 fot så det blir litt areal som må ordnes. Redigert 9.Mars.2016 av Genevieve1969 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 fikk et tilbud på lakkering av min forrige båt, en seilbåt på 40 fot, og prisanslaget var vel ca 60.000 mener jeg. Forarbeidet krever mye tid/kostnader i tilfelle det er riper osv. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
.Torstein. Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Hei Om du har tilgang på en hall båten kan stå i å bli lakket opp kan du ta kontakt med meg på torsteinbratt@yahoo.no med litt bilder og mer info. Har 10års fagkompetanse innen billakkering og en del båter å diverse. ? Sitér dette innlegget Link to post
Genevieve1969 Svart 10.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 hei Torstein! takk for svar . skal sende deg bilder. Ronny Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.