Cpt.Salamander Startet 10.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2016 Hei, Min far skal på jordomseiling med startpunkt i Oslofjorden. Han søker etter mannskap som kan i første omgang bli med til Kanariøyene. Kan jeg legge ut "annonsen" her eller har dere noen anbefaling om hvor jeg kan gjøre dette? Tips tas imot med stor takk Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 10.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2016 Sorgenfri eller gruppen for langturseilere på Facebook bør være gode steder. Foreslår at kandidatene siles ganske aktivt – greit om de som er kandidater til lengre havkryss har vært med på noen kortere turer først, og det løser seg jo greit nedover Europa. Sitér dette innlegget Link to post
Cpt.Salamander Svart 10.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2016 Takk for tilbakemelding :) Sitér dette innlegget Link to post
klk Svart 3.April.2016 Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 Tja, kunne jo være interessant. Har nok den nødvendige kompetanse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.