Joltus Startet 11.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2016 Noen her inne som har uttern og kan si noe om vekta? Min veier ifølge biltilsynet sin vekt 1810 kg med full tank. Men ribbet for mesteparten av andre ting, som seter, puter, vann og alt løst utstyr, i tillegg er kalesja borte. Lurer jo da litt på hva som veier såpass mye.... Sitér dette innlegget Link to post
fredrik_j Svart 11.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2016 Er vel "normalt" for en båt i den størrelsen det? Slike støpte skrog er jo tunge. Min Yamarin 65DC veier ca 1200 uten motor. Motoren ca 225kg. Bensin 150 kg. Batterier og kabler 120 kg. Anker/kjetting/tau...Det drar på :) Jeg regner totalvekt med henger på 2300kg. /Fredrik. Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 12.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2016 Nøyaktig det eg ender ut med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.