Alf erik Startet 12.Mars.2016 Del på Facebook Startet 12.Mars.2016 Noen som har erfaring med prodav til seadoo spark? Sitér dette innlegget Link to post
JørgenL Svart 12.Mars.2016 Del på Facebook Svart 12.Mars.2016 Jeg skal montere dette på min Princess P38. Virker genialt. Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 13.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2016 Har du kjøpt det og studert det om det er bra i forhold til prisen? Syns det er noe dyrt Sitér dette innlegget Link to post
JørgenL Svart 13.Mars.2016 Del på Facebook Svart 13.Mars.2016 Har ikke kjøpt enda. Håper å få montert uka etter påske. Det er liten tvil om at systemet er overpriset, men synes det er det beste (opp mot pris) som funker til Seadoo spark og samtidig ikke tar hele plattformen. Er en del å spare ser jeg ved å bestille direkte fra USA kontra norsk forhandler, men blir nok likevel Norsk forhandler for min del - da han svarer raskt og virker veldig hjelpsom/serviceminded. Tenker at det er verdifullt i forhold til tilgangen på reservedeler også i fremtiden. Kan oppdatere her når jeg "har kommet litt lenger" i prosessen. Sitér dette innlegget Link to post
cfu Svart 7.April.2016 Del på Facebook Svart 7.April.2016 Hei, er det noen som har montert og testet ProDav ennå? Vurderer denne selv til en Spark 3up på en P42. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.