Faxen Startet 28.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2005 Etter opprydding, ser jeg at jeg har blitt degradert...igjen?? Hva er årsaken?? Faxen (som mistet en stripe) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Ingar Svart 28.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2005 Det har ikke noe direkte med ryddingen å gjøre. Men vi har kjørt en "re-count" av antall postinger og reduksjonen kan skyldes at vi tidligere tok med annonse-postinger. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 29.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2005 Takk Ingar. Da får jeg poste noen til da...er ikke så mange, så har jeg tre striper igjen. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Faxen Svart 29.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2005 Oppgradert igjen Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.