jensemann2 Startet 13.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2016 Fikk skiftet en del glidelåser på kalesjen min og sydd opp rundt vinduer Etc. Til min store irritasjon datt stopperen fra hverandre på en av de andre glidelåsene nå. Bildet er fra en jakke for å illustrere hva som datt av. Den nederste "klossen" delte seg i to og jeg mistet selvfølgelig den biten som datt av. Finnes det noen måte å fikse dette på uten å betale 1000 kroner for å bytte glidelåsen? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 13.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2016 noen tips her:http://www.manmadediy.com/users/dan_e_t/posts/2698-the-diy-tailor-three-common-broken-zipper-problems-and-how-to-fix-them Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
jensemann2 Svart 13.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2016 Hadde fungert så lenge det ikke var slik at de to kalesjedelene må kunne tas fra hverandre.. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 13.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2016 En bit Suguru. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 14.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2016 Kjøpte sugru i dag og laget til en bit. Så får se når det har tørket. :) takk for tipset! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.