Viksund Colombi Startet 15.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2016 Problemet er at hver gang jeg stopper motoren med knappen på instrumentpanelet så må jeg opp med luken over motoren å dytte det stemplet som sitter på stoppsolenoiden fremover. Dette skyldes nok at fjæren er borte i bakkant og den skal vel trekke stemplet ut etter stopp regner jeg med. Fra stoppsolenoiden går det en streng som er festet på en bevegelig arm. Nå ha jeg klart det kunst stykke å miste den delen som strengen er festet i på den armen og fjæra er borte. Hvor kan man få tak i slike deler og ettersom det er vanskelig å komme til ,lurer jeg på om det kan gjøres på noen enklere måte.Altså å bygge om stopp/start Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 15.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2016 Du kan bygge om til stoppwire som mange bruker. Da dytter du bare wiren tilbake når du skal starte igjen hvis det ikke er returfjær på motoren. Men jeg skal bygge om til solenoid:-) Er dritt lei wiren. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Colombi Svart 30.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2016 Hvordan kobler man så til den nye solenoiden,er det en enkel sak ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.