Baracuda Startet 15.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2016 Oppdaget at trimplanene ikke går, og det viser ikke likt utslag på lysdiodene på flyen som nede. Mistenker strømfeil en plass. På trim motorene kommer det bare ut flere svarte ledninger så der vet jeg ikke hva som er hva. noen som kjenner til disse trimplanene og har en formeining om dem eller koblingsskjema. Sitér dette innlegget Link to post
jossjur Svart 15.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2016 Hei Hvis du søker på eltrim.de kommer du på hjemmesiden til de som selger disse trimplanene, her ligger koblingskjema. Har selv samme type plan, og fikk problemer med at det etter lang tids bruk hadde trengt vann inn i motorene. Første tegn til at noe var galt var som du beskriver, og også hos meg begynte det med at diode søylene vist feil. Kjørte med denne feilen et helt år, så sviktet motorene. Da jeg tok motorene av trimplanene hørte jeg at de var fulle av vann som hadde trengt inn. Jeg bestilte ny motorer fra England da den tyske leverandøren ikke leverte til privatkunder. Mvh Jostein Sitér dette innlegget Link to post
Baracuda Svart 16.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2016 Hei. Hadde en liten mistanke på motorene så det er vel like godt å bestille nye, for de er brukt en del samt at de er noen år gamle. Her er det sånn at når begge planene står oppe så viser den ene rekken med lysdioder at de er halvveis oppe, og oppe på flyen så viser lysene at begge planene er oppe. Får bestille nye motorer før vårpussen. Mvh Roy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.