Jump to content

montering av indikatorsett Bennett trimplan

sigdy

Recommended Posts

• 4 uker senere...

Erfaring er blandet, mildt sagt.

Det var enkelt å løsne toppen av sylinderne og erstatte med de nye. den fysiske installasjonsdelen gikk som en lek, bare følg bruksanvisningen.

Del to, nemlig kalibrering av mot Raymarine multifunksjonsdisplay har jeg foreløpig ikke fått til. Ingen støttefunskjoner hos Raymarine har klart å løse denne floken og jeg har egentlig gitt opp. Raymarine Seatalk ng skal være NMEA 2000 kompatibelt, men her er det tydeligvis full stopp. Bennet inidikatorsettet er også NMEA 2000 kompatibelt. Det betyr at så langt har jeg ikke fått benyttet herligheten. Jeg skal forsøke å få tak i en Bennett trim tab bryter med diodeindikatorer og forhåpentligvis få brukt greiene. Så langt har det vært en skuffende opplevelse.

Har nå fått endelig svar fra Raymarine: per idag er ikke Raymarin utstyr kompatibelt med Bennett NMEA 2000 trimplan indikator. Det er ingen fiks tilgjengelig, men fremtidige software oppdateringer vil muligens løse problemet.

Jeg har nå skaffet en Bennett TPI2000 lysdiodeindikator og koplet sensorene opp mot denne. Det funker fint, men jeg får altså ikke data opp på multifunksjonsdisplayet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...