Eddiken Startet 16.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2016 Har en hansvik 19 sjark. Den ruller veldig, det skal ikke mye bølger til før den begynner å rulle skikkelig. (Er ganske værhardt her) vil det hjelpe å få laget slingrekjøl til den? Sitér dette innlegget Link to post
MK Balldur Svart 11.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2016 Hadde en 19 fisker selv, til størrelsen å være, så syntes jeg det var en fantastisk god sjøbåt! Jeg hadde ca 70 kg ballast plassert over roret. Vurderte å fylle kjølen med leire, eller blytau, men kom ikke så langt før jeg solgte det. Sitér dette innlegget Link to post
Rikosjett Svart 12.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2016 Kjøpte meg en Hansvik 19 fisker/sjark idag med 22,5hk 3 syl Yanmar med lukket kjølesystem i sløyfe under vannlinja! motor ikke vært starta på 3 år men etter litt lirking kom den igang, før sjøsetting må jeg skifte sink på ror og aksling. ny bunnsmøring. samt at wire til styring har satt seg fast! stor messanmast. står en stor ekkoloddsvinger i bunn på den som må være i bronsje/messing, må være som diam på ei 0,5 colaflaske. men ikke noe skjerm montert i rorhus. er spent på å få den på sjøen. plan er å montere 1 stk juksamaskin og 1 stk teinehaler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.