Eddiken Startet 18.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 18.Mars.2016 Båten står på land ennå, men jeg ladet opp batteriet og satte det i båten (har holdt på med å koble dekkslys på båten) så tenkte jeg at jeg skulle prøve å vri om nøkkelen, bare et lite sekund, men det kom bare tikking, når jeg vred nøkkelen over i startposisjonen ble det bare "tikktikktikk" noen som vet? MÅ båten være på havet, slik at motoren får kjøling? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2016 Dårlig kontakt, eller lite strøm på batteri. Det har ingenting med kjøling å gjøre. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eddiken Svart 18.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2016 Batteriet var fulladet. Og kjøpt nytt ifjor. Har ikke hatt sånn tikking før, det vil jo si at jeg ikke får start når jeg setter på havet..kanskje jeg skulle hatt et større batteri.. Sitér dette innlegget Link to post
Riddar4 Svart 18.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2016 Hei! Veit ikke om du husker det, men jeg hadde samme problem ifjor. Har en Sole mini 26. Gjorde som index og flere foreslo: Gikk over og løste og refesta alle ledningskoblinger. Og plutselig var alt ved det gamle, og motoren starta. Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 18.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2016 Får kanskje ta meg en runde og sjekke koblinger og lignende :) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2016 Det er nok det som må til ja. Men det pleier å være fort gjort. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.