GeirKS Startet 18.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 18.Mars.2016 Hvordan oppfatter dere markedet om dagen? Jeg er klar for et kupp, men det virker som det er en del omsetning. Tenker spesielt på familibåter 29-35 fot, ikke alt for gamle, si om lag 1995-2005. Geir Sitér dette innlegget Link to post
krone Svart 19.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2016 Seil eller motor? Hastighet? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 19.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2016 Har båt til salgs og det er litt aktivitet. Heldigvis en del seriøse henvendelser men mange som uansett pris byr 40% lavere. De gidder jeg ikke svare engang. Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 20.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2016 Var å kikket på mange båter både i fjor høst og nå i februar/mars. Jeg la inn bud på flere av de, sånn ca 10% under prisantydning (450'-700'). Men fikk bare avslag (totalt 4 bud). Her om dagen ga jeg fan å la inn bud på prisantydning, og da ble det båt. Virker som det er kjøpekraft i markedet, og virker som det kommer noen billige slengere på vestlandet og trøndelag av og til. Ser forøvrig at mange av båtene som ikke ble solgt på høsten i fjor, nå kommer for salg igjen, noen av de med en høyere pris. Å gjøre "kuppet" er nok ikke lett, men ikke umulig. Tror forøvrig båtmarkedet blir i år som i fjor, så ser du noe du liker, så er det bare å kjøpe. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 21.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2016 I fjor vår var det jo helt villt, iallefall på østlandet. Vi var på utkikk etter en enkel og grei skjærgårdsjeep til rundt 100000 i april-mai. Alt ble jo solgt en time etter at annonsene var lagt ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.