Diddn Startet 19.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2016 (redigert) Som tittelen sier så har jeg en Selva 9.9 2-takt 05 modell som er treg å svinge på. Jeg har presset ut gammel grease med ny og det hjalp litt. Har skrudd ut friksjonsskruen for sving da denne skal byttes ut. Motor er fortsatt treg, tenker på å demontere motorbraketten for å fjærne gammel grease fra plastforingene og få fjernet eventuell irr og korrosjon. Noen som har demontert motorbraketten på en slik motor før? Da jeg er litt usikker på om jeg må demontere motorblokken fra stammen for å komme til skruer som holder braketten eller om det bare er de 4 ti millimeter skruene som er festet til gummiforingene på siden av stammen som holder braketten til stammen? Mvh Didrik Redigert 19.Mars.2016 av Diddn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 18.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2017 Fant du løsningen på problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 11.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2017 Hei Ja jeg fikk løst problemet med å varme opp stammen med en byggvarmer og presset inn ny grease til all den gamle var ute pluss litt til. Før dette sprayet jeg svinghylsen mellom brakett og stamme med hurtigrustløser fra biltema. Prøvde også å svinge på motor samtidig som den var varmet opp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.