Scand thomas Startet 19.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2016 Hei. Har en gammel pakkboks fyllt med fett. Hadde ut aksling i dag for litt vedlikehold. Jeg trodde det skulle være en slags pakning, talg eller lignende inni der også. Men ser bare fett. Skal det kun være fett i denne? Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 19.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2016 Westmekan pakkboks med simmeringer. http://www.westmekan.com/no/propellutstyr/pakkboks/ Sitér dette innlegget Link to post
Scand thomas Svart 19.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2016 Okei, takk for svar. Kan vel skimte en simring inni der ja :) Da skrue jeg det sammen igjen å fyller med fett. Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 19.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2016 Du bør bytte simmeringene.....husk rustfri fjær i simmering. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 19.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2016 Og husk å sette simmerringene inn rett vei, dvs. med den delen med fjær bakover for begge. Og når alt er på plass: Etterstramming skal kun foretas et par tre ganger i sesongen slik at fett ikke presses ut i hylserøret og i verste fall helt til cuttlesslageret som ikke skal ha fett. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
PiperBill Svart 19.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2016 Heldig du som kan bare ta av pakkboksen så lett. For å skifte simringene på min så måtte jeg demontere hele Aquadrive CV ledd med da var klemflensen umulig å få av slik at jeg måtte skjære propellaksling og kjøpe ny. Kostet nesten 3000,- og mange mange timer for 2 simringer på et par hundrelapper. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.