Zitt Svart 23.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2016 Der mistet du tre venner, Worse, og så får vi håpe du fikk tre nye! Hardingen durer ufortrødent videre. Er det ikke på tide å bunkre etterhvert? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 24.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2016 En tur innom Esbjerg for å bunkre kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 25.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2016 Sakte, sakte, men sikkert går det videre! Sitér dette innlegget Link to post
skyhawk Svart 26.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2016 Flott å få Hardingen hjem igjen. Min far tegnet den da han jobbet på Ankerløkken Marine i Bergen. Husker den godt fra ruten Halhjem - Våge. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 26.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2016 Og no er ho kommen til kai på Rubbestadneset. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Hardingen-er-kommet-hjem-3568124.html Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 26.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2016 og dei har handstyrt heile vegen! Imponerande. Elles er eg oppvaksen i "HSD-land". Det var fast regel at HSD knuste ein kai eller eit naust 1. januar og 18. mai, så og seie kvart år. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 26.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2016 og dei har handstyrt heile vegen! Imponerande. Elles er eg oppvaksen i "HSD-land". Det var fast regel at HSD knuste ein kai eller eit naust 1. januar og 18. mai, så og seie kvart år. Ask Ja, Møllers tran er skumle greier! Sitér dette innlegget Link to post
gixen Svart 26.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2016 Husker slagordet til HSD fikk en litt annen mening i de verste periodene med landkjenninger: HSD - På sjø og land! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.