boatowner Startet 21.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2016 Hei Har en båtkalesje som er ganske sliten og noen par rift og ser at jeg ikke har råd til en ny med det første så lurte på om det var noen som hadde noen tips og råd til noen jeg kunne snakket med som dere anbefaller før jeg begynner og ringe litt rundt. Takk. Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 21.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2016 Kjekt å skrive hvor du holder til. Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
boatowner Svart 22.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2016 Oslo området Sitér dette innlegget Link to post
Sessa Svart 22.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2016 Sea King Marine, Fredrikstad har salmaker. Kjempeservice. http://www.seakingmarine.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 22.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2016 Du kommer også langt med symaskin, jeansnål, bjørnetråd (100% sterk nylontråd) og noen timer arbeid. Om du får tak i litt stoff av samme type og farge så kan du forsterke der den er slitt osv. I tillegg kan du kjøpe impregnering med farge som du pensler på hvis den er matt i fargen. Har du symaskin fra før så koster ikke riktig tråd og nål så mye og man har det for fremtidige reperasjoner pluss at det er kjekt å lære å fikse ting selv. Da er det jo greit å lære på noe som snart må byttes uansett. Selv klarte jeg å forlenge livet til en spryhood et par- tre år ved å sy over sømmene og flikke litt, syns det var verdt innsatsen. Og når jeg skriver dette så kommer jeg på at jeg også skiftet vinduene i spryhooden og at plasten til vinduene var overraskende billig hos en salmaker på gamle Lambertseter senter. De kan sikkert sy over din også, men husk at det er viktig å be de om å bruke rett tråd, har vel vært en del historier hvor det ikke har skjedd. Sitér dette innlegget Link to post
BjornK Svart 22.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2016 (redigert) Hei Jeg har brukt Doxa Interiør : http://doxainterior.com/ på Ramstadsletta ved Høvik. De er flinke og fikser det meste. . Redigert 22.Mars.2016 av BjornK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boatowner Svart 22.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2016 Takker for svar skal sjekke ut disse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.