Jump to content

Edit History

DIYglenn

DIYglenn

Hmm, har en bayliner 288 med akkurat samme problem. Piper om jeg tar den ut av override. Er også en svak skurrelyd og litt blinking i den røde LED lampen, nesten som om den kortslutter eller det er vann som forstyrrer kontakt, men usikker hva som egentlig er problemet. Jeg har bare det ene kontrollpanelet med bryter (tror jeg). 

Det er samme opplegg her med to svarte ledninger som ikke er tilkoblet, og det er et par ledninger fra båten som ser ut til å kunne passe. 

Tenkte å først inspisere ledninger og tilstand på kontrollpanel hvis jeg får demontert det, deretter finne ut hvor de to ledningene skal. 

Merkelig at min Bayliner (ny i Norge) var frakoblet akkurat som din. 

Ledningene jeg tror hører til går i en ring rundt hele motorrommet og så ved slukker, isteden for rett fra hovedenhet som kunne trengt bare 1/3 av kabellengde. 

DIYglenn

DIYglenn

Hmm, har en bayliner 288 med akkurat samme problem. Piper om jeg tar den ut av override. Er også en svak skurrelyd og litt blinking i den røde LED lampen, nesten som om den kortslutter eller det er vann som forstyrrer kontakt, men usikker hva som egentlig er problemet. 

Det er samme opplegg her med to svarte ledninger som ikke er tilkoblet, og det er et par ledninger fra båten som ser ut til å kunne passe. 

Tenkte å først inspisere ledninger og tilstand på kontrollpanel hvis jeg får demontert det, deretter finne ut hvor de to ledningene skal. 

Merkelig at min Bayliner (ny i Norge) var frakoblet akkurat som din. 

Ledningene jeg tror hører til går i en ring rundt hele motorrommet og så ved slukker, isteden for rett fra hovedenhet som kunne trengt bare 1/3 av kabellengde. 

• Create New...