MR Swe Startet 26.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2016 Har støpt trimflaps på båten som er av glasfiber.hva skal jeg legge på før primere føre bunnstoffet? 2komponet antipest ala jotun eller noe 1 komponet? Og hvor mange lag? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 26.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2016 Topcoat/gelcoat med voks vist du ikke allerede har gjort det. par tre strøk.slipe med 120 papir. så primer. Jeg har bare brukt en komponent primer så bunnstoff da jeg ikke er så veldig redd for at det skal trenge vann inn. Men er delte meninger om det. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 26.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2016 Skal en ha garanti sier vel Hempel en filmtykkelsen på 100 micron med LIGHT PRIMER 45551, 2 komp. Men............... Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.