Stian69 Startet 26.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2016 Jeg har en Garmin GPSMap 2010C som har funket helt fint selv om den er noen år. Brukte den på torsdag uten problemer, men i dag ville den ikke slå seg på. Jeg har målt at jeg har spenning i pluggen opp til plotteren. Er det noe sikring eller noe inne i plotteren? Har ikke lyst til å dumpe den med mindre alt håp er ute,.,. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Det er ingen sikring inne i plotteren. Ihvertfall ingen som brukeren skal betjene. Det kan jo/bør ligge sikring på kabelen opp, men har du 12v inn på plotteren er vel denne også inntakt. Prøv allikevel å lete etter vakkel ved å bevege alle kontakter og tilkoplingspunkter. Enig i at 40-serien til Garmin fortsatt er en god plotter som burde hatt mange år igjen i aktiv tjeneste. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Enig med REM at du må leite etter vakkel. Mange har opplevd å måle volt uten å få strøm. Da er det 1 kordel igjen i kabelen. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Stian69 Svart 27.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Takk for svar. Har hatt litt problemer med irr på sikringsholdere før connector. Skal ta en ekstra runde å gå over, før jeg åpner. Ser det er deler å få tak i på eBay. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Har den internt batteri, slik som Simrad? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Hulda Svart 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Et eller annet har den for hukommelse, i og med at den kan huske waypoints etc. Hva Simrad har, vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Stian69 Svart 27.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Åpnet den i dag. Det var ikke noe batteri, men flash-minne. Uansett, åpnet den og fant ingen feil. Koblet ned alle ledningene og koblet det på nytt. Da virket den igjen. Virker rart siden jeg hadde spenning ut av connector tidligere også, men virker det så skal ikke jeg gruble på årsak. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.