captein70 Startet 26.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2016 hei er det noen som vet hvor man kan få kjøpt båtstoler som står rygg mot rygg. https://baatplassen.no/bildearkiv/62/62005/rygg_mot_rygg_seter.jpg Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 26.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2016 (redigert) Slik løsning finner en bare i gamle amerikanske daycruisere så ebay må være en bra start Redigert 26.Mars.2016 av Knurrbart (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
captein70 Svart 27.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 ja jeg skal ha de i en sea ray 230 1986.mod, finner mange på ebay ja :) men tenkte å se om det var noe som selger sånt her til lands, koster nesten like mye å få de sent fra USA til Norge som de koster. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 28.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 Ikke bare i amerikanske DC-er. Solgte flere båter fra RanaPlast - 530 DC og HT som hadde denne løsninger i en egen DeLuxe versjon på sent 80-tall. Tror de fikk stoler fra SeaSit. Om du ikke får respons der, kan du høre med PW Plastservice. De som jobber der, jobbet på fabrikken til Rana Plast (Præsteng på Hemnesberget) i mange år. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
000 Svart 28.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 At det fantes ên båtmodell i Norge for 30 år siden som hadde lignende blir litt søkt. Denne løsningen er i bruk enda over dammen og stolene må garantert bestilles derifra. Ja frakten er dyr. Ellers har eg sett kansje et par slike til salgs de senere år på finn. Alle med de klassiske gyselige fargestripene :) Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 28.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 Hva med å sjekke prisen på å få trekt om? trenger ikke bli svindyrt.. og da mister du ikke muligheten til å legge de ned til benk(seng).. det var noe jeg syns var snopt med Sea Ray 230 CC Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 At det fantes ên båtmodell i Norge for 30 år siden som hadde lignende blir litt søkt. Denne løsningen er i bruk enda over dammen og stolene må garantert bestilles derifra. Ja frakten er dyr. Ellers har eg sett kansje et par slike til salgs de senere år på finn. Alle med de klassiske gyselige fargestripene :) Søkt? Hvordan det? Det fantes for 30 år siden i en norskbygd båt, og flere andre norske i ettertid. RP var bare et eksempel. Å si at slike stol-løsninger bare finnes i juneiten er kanskje mer søkt? Og når det gjelder farger så får du det slik du vil ha det, bare å bestille, mye å velge i. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Raymond Romsdal Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 Syns det er mer søkt at det går ant å diskutere dritt i en tråd til en annen... hva er vitsen med kommentarer som ikke er i hht trådstarter osv? slik som min ble nå.. Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 Ja det gamle spørsmålet i alle nettforum om veiledning kontra villedning. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 .. og noen slenger mest bare dritt.. av andre norsk båter med rygg mot rygg kan jo nevnes feks With 15 og Draco 17 Topless Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Catch22 Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 Riktignok ikke i Norge, men langt fra over dammen..... http://www.abceurosoft.se/batstolar/abc-batstol-rygg-till-rygg.html Sitér dette innlegget Link to post
captein70 Svart 29.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 Hei folkes Takke for mange innspill og gode forslag på dette innlegget. og en ekstra takk ti CATCH 22 som fant ny stol i Sverige til en anstendig pris, selv om det er bare en, men har sent de en melding om det er mulig å få to da . men dialog boksen vil fortsatt være åpen for flere innspill og kanskje flere som vet om slike stoler Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 (redigert) Ja det er alltid noen som skal forsure. usj http://www.tradera.com/item/343801/233062398/batstol-back-to-back-bla-fri-frakt-ny værsågod. Minner samtidig om at an kan ikkje leve av takk aleine Redigert 29.Mars.2016 av Knurrbart (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.