Jump to content

Båt stoler rygg mot rygg

captein70

Recommended Posts

Ikke bare i amerikanske DC-er. Solgte flere båter fra RanaPlast - 530 DC og HT som hadde denne løsninger i en egen DeLuxe versjon på sent 80-tall.

Tror de fikk stoler fra SeaSit. Om du ikke får respons der, kan du høre med PW Plastservice. De som jobber der, jobbet på fabrikken til Rana Plast (Præsteng på Hemnesberget) i mange år.

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

At det fantes ên båtmodell i Norge for 30 år siden som hadde lignende blir litt søkt. Denne løsningen er i bruk enda over dammen og stolene må garantert bestilles derifra. Ja frakten er dyr. Ellers har eg sett kansje et par slike til salgs de senere år på finn. Alle med de klassiske gyselige fargestripene :)

Søkt? Hvordan det?

Det fantes for 30 år siden i en norskbygd båt, og flere andre norske i ettertid. RP var bare et eksempel. Å si at slike stol-løsninger bare finnes i juneiten er kanskje mer søkt?

Og når det gjelder farger så får du det slik du vil ha det, bare å bestille, mye å velge i.

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Hei folkes  :smiley: Takke for mange innspill og gode forslag på dette innlegget. og en ekstra takk ti CATCH 22  :clap:  som fant ny stol i Sverige til en anstendig pris, selv om det er bare en, men har sent de en melding om det er mulig å få to da  :smiley:. men dialog boksen vil fortsatt være åpen for flere innspill og kanskje flere som vet om slike stoler  :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...