Ruben M. Startet 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2016 (redigert) Hallo. Når jeg skulle ned til båtmotoren idag så jeg at det var en sort flekk under den. Det første jeg tenkte var at simmeringen var gåen. Den har ikke lekt noe tidligere. Men jeg tok den fram for å starte den (med sånne klokker) for rundt en uke sida. Kan tenke meg at det kan ha noe med det å gjøre. Men er det simmeringen som er gåen? Eller kan det være noe annet? Redigert 27.Mars.2016 av Ruben M. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Det kan være uforbrent totaktsolje som kommer ut via eksosen. Hold øye med fargen på giroljen. Den blir grå hvis det kommer inn vann.... Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 28.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 Dette har ingenting med de klokkene å gjøre! Hvis denne motoren er totakter er det bare uforbrent olje som du har hatt i bensinen, som skrotnisse sier. Kan si noe om du har for mye olje i bensinen? Det er i hvertfall ikke noe farlig Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Ruben M. Svart 28.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 Det er totakter ja. Er usikker på blandingsforholdet da det var noe bensin fra sommeren ifjord. Når dere sier det så ser det ut som at det kommer fra eksosen lenger oppi der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.