spiderbob Startet 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2016 Rydder opp i det elektriske i båten og fikk koblet til instrument lys som ikke har vært koblet til så lenge jeg har hatt båten. Det er lys i pærer i instrumentene. Hvis du ser for deg instrumentet i sylinder form er det gult bakerst, rødt i midten, men ingen lys foran ved nålene/markeringene. Ettersom jeg ikke har hatt dette koblet til tidligere vet jeg ikke helt hva jeg skal forvente her. Gjelder VDO instrumenter fra 81´. Dette er uten tenning/motor i gang, skulle det ha noe å si? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Har VDO intrumenter jeg også -riktignok fra 2001, men disse er det også svakt lys i. Jeg har ikke forsket på det, for de fungerer greit, men det forundrer meg ikke om du bare kan bytte til sterkere pærer, også er problemet løst. Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
hegra Svart 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Samme her. Ved dagslys er det nesten umulig å se om de er av eller på. Må se på skrå inn i dem for å registrere lyset. Men når mørket kommer er det faktisk mer enn nok lys i dem. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Samme her, og i mørket er det jo greit at de ikke lyser noe særlig? Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
spiderbob Svart 28.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 Huff da, skjønner ikke helt poenget med å legge opp for lys i instrument hvis dette er slik det er tenkt. Selv i mørket er det ingen lys selv om pære lyser relativt sterkt i instrumentene. Skal se om det er mulig å finne sterkere pærer, hvis jeg i det hele tatt får tak i slike pærer, har ikke sett typen før. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.