zoozoo Svart 9.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2016 Eg skal montere thruster i min P35. EX thrusterene frå sleipner frister pga kort monteringstid. Ved henvendelse fekk eg beskjed om at EX55 var tilstrekkelig til denne båten. Nokon som har synspunkt på dette? Sitér dette innlegget Link to post
zoozoo Svart 9.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2016 Har du fått montert hekktruster.Har du isåfall noen bilder av dette Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 9.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2016 Tror det blir i spedeste laget. Når du først gjør jobben gå for minimum 80 kg. Og hvorfor Ex serie? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
bjorngb Svart 12.April.2019 Del på Facebook Svart 12.April.2019 alidal skrev On 28.3.2016 at 16.46: Har EX 95 i 40 fots seilbåt. Det fungerer i alle fall greit! @alidal - har du mer informasjon om hvordan denne fungerer på seilbåt? Vi ligger en del i uthavn, og det virker som ex95 kan være litt utsatt. Er du i det hele tatt bekymret for innfestingen av torpedoen? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 13.April.2019 Del på Facebook Svart 13.April.2019 Ligger lite i uthavn, men kjølen stikker jo over 2 meter lengre ned bare noen få meter lengre bak, så jeg ser ikke det som det helt store problemet, Innfestingen har jeg ikke vært bekymret for.. men har sjekket boltene på innsiden noen ganger :) Tror ikke man mister noe mer fart med denne en med tunnell..Den er i alle fall effektiv og stillegående Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.