Jump to content

Pris på båtplass?

ElGapitan

Recommended Posts

Enkelte plasser har "friske" priser ser jeg , og for samenligningens skyld , Aker Brygge er dobbelt så dyr som å ligge i smørøyet i New York med båt. Med utsikt til Manhattan har jeg en kompis som betaler 310 $ måneden for en 40 fots seilbåt.........? :confused:

He he da betaler han akkurat like mye som meg og jeg ligger i Asker . trodde det var dyrere på Manhattan :giggle:

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

• 3 uker senere...
Guest Avmønstret#

Jo mer jeg leser jo billigere blir egen båtplass :-) Dette var god indremedisin. 

9100,- for 5 meter. Ink strøm og vann på brygga. Ingen dugnader eller obligatoriske vaktgreier. Men heller ingen fasiliteter utover en container å dumpe søpla i og parkeringsplasser nok. I grunnen akkurat det jeg trenger. Kort vei til dieselpumpe og kran, vinteropplagsplass pluss en erfaren rigger. 

Singlefjorden/Sarpsborg, kun minutter til Hvaler og ikke langt til Koster og svenskekysten. 

Jeg oppfordrer alle med virkelig dyre plasser å legge ut så jeg kan styrke mine argumenter ovenfor kona ;-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...