larsen2000 Startet 28.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2016 Skal kjøpe høytrykkspyler til bil og båt, og har veldig begrenset lagringsplass. Finnes det noen små, nette spylere med bra trykk og kvalitet som kan anbefales? Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 28.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 (redigert) Liten størrelse = gjerne dårlig kapasitet og dertil vaskeresultat. Men i vanlig forbrukerprisklasse er vel ikke størrelsen så enorm uansett. http://www.klikk.no/bolig/verktoy/article1590575.ece http://testbasen.tv2.no/test/395/test-av-hoytrykkspylere Redigert 28.Mars.2016 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under evig reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Raymond Romsdal Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 (redigert) Kjøpte min Karcher K5.700 for 4år sia og har vært veldig fornøyd med denne. Veldig snop, og terassevaskeren er gull på dekk :) Om jeg skal finne noe - på denne så er det at den orginale slangen som følger med er litt stiv.. det finnes en mykere variant har jeg hørt men, har ikke plagd meg så veldig at jeg har orket å bruke penger på å bytte. Bunnslim å groe flyr avgårde.. grei vanngjennomstrømning og greit trykk.. mycket nöjd :) Har du tenkt å ha den inni båten? Redigert 29.Mars.2016 av Raymond Romsdal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 Kjøpte min Karcher K5.700 for 4år sia og har vært veldig fornøyd med denne. Veldig snop, og terassevaskeren er gull på dekk :) Om jeg skal finne noe - på denne så er det at den orginale slangen som følger med er litt stiv.. det finnes en mykere variant har jeg hørt men, har ikke plagd meg så veldig at jeg har orket å bruke penger på å bytte. Bunnslim å groe flyr avgårde.. grei vanngjennomstrømning og greit trykk.. mycket nöjd :) Har du tenkt å ha den inni båten? Har hatt samme vasker 5-6 år, men i går var den død.. ikke noe innslag.. får vel sjekke bryteren. ellers vasker den bra til hobbybruk bilvask og spyling av båt Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.