Maika Startet 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2016 Ønsker Volvo å få de gamle ut av drift (som vel er intensjonen med vrakpantordningen for biler), brukes de gamle motorene som delemotorer, overhales de og selges, er det et lokketilbud som man kanskje kan få uten å levere inn motoren, eller er det andre grunner? Sitér dette innlegget Link to post
båtfyren Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 Volvo vil vel ha motorene ut av markedet slik at de kan levere nye og slippe å holde deler til gamle motorer (slik som min). Det er vel rent salgs triks eller ? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 30.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2016 Da skulle man tro at man i så fall kan få samme pris uten å levere inn motoren, jeg regner med at jeg kan få endel for mine MD2030 når jeg tar dem ut.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.