emma91md Startet 30.Mars.2016 Del på Facebook Startet 30.Mars.2016 Hei! Vi er tre studenter som for øyeblikket skriver vår bacheloroppgave. Oppgaven omhandler medievaner blant personer som opererer innenfor båthavner/marinaer og lignende. På grunn av dette har vi utformet en spørreundersøkelse om medievaner. Undersøkelsen er kort og det tar kun noen få minutter å gjennomføre den. Vi hadde satt stor pris på om så mange som mulig hadde satt av et par minutter til å svare på spørsmål. Spørreundersøkelsen finnes via denne linken: https://bino.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9uXy1sn4jktbdLn På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 30.Mars.2016 Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 Gjennomført :-) Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 30.Mars.2016 Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 Da fikk dere en til.;) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.Mars.2016 Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 Den var nok ikke noe for en pensjonist. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mouche Svart 30.Mars.2016 Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 Mulig jeg er litt treig, men hva menes egentlig med; "Oppgaven omhandler medievaner blant personer som opererer innenfor båthavner/marinaer og lignende." Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Midtpinne Svart 30.Mars.2016 Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 Mulig jeg er litt treig, men hva menes egentlig med; "Oppgaven omhandler medievaner blant personer som opererer innenfor båthavner/marinaer og lignende." Jeg slo opp operere: operere v2 (fra lat. av opus) 1 med. utføre kirurgisk inngrep på noen o- noen for kreft 2 arbeide, virke (II) o- med store tall / o- på børsen 3 betjene, drive (III,5) o- en maskin Så det blir det vel enten en kirurg som driver på i båthavna, en som har sitt arbeide eller virke der eller mest sannsynlig for oss på båtplassen, noen som har en båt som de opererer(betjener, driver) i ei båthavn eller en marina. Tror de egentlig treffer oss ganske godt. Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 30.Mars.2016 Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 Svart så godt jeg kunne :-) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 30.Mars.2016 Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 Jeg også Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.