Sverris Startet 30.Mars.2016 Del på Facebook Startet 30.Mars.2016 Hei! Er det noen av dere som kan noe om våtsliping? Har startet å våtslipe båten min for hånd. Det tar veldig lang tid. Er det en maskin jeg kan bruke som ikke koster så alt for mye? Sitér dette innlegget Link to post
Donzi Svart 30.Mars.2016 Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 Hva ønsker du å oppnå? Gelcoat eller lakk? Sitér dette innlegget Link to post
Sverris Svart 31.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2016 lakk Sitér dette innlegget Link to post
Donzi Svart 31.Mars.2016 Del på Facebook Svart 31.Mars.2016 Er båten lakkert og du skal våtslipe for å polere den opp igjen eller skal du lakkere? Sitér dette innlegget Link to post
Sverris Svart 2.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2016 Har planlagt å polere den opp igjen Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 2.April.2016 Del på Facebook Svart 2.April.2016 (redigert) Sjekk her: http://www.norbond.no/poler-baten-med-abralon-n-23.aspx http://www.norbond.no/poler-baten-med-polarshine-finishing-kit-marine-p-1502-c-238.aspx Søk også her på BP etter Abralon Redigert 2.April.2016 av horg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Per Tore Svart 3.April.2016 Del på Facebook Svart 3.April.2016 Eneste treff jeg fikk på Abralon, var ditt innlegg, horg. Noen med erfaringer på Abralon her? Driver nå med et svart (puh...) skrog som er matt og stedvis meget ripete. Har (tørr)slipt med rondell 150mm luftmaskin med 1000 pads først og 2000 etterpå, på de værste stedene,for så å maskinpolere med Norpol R10, men synes fortsatt at jeg mangler litt glans. Kan selvfølgelig ha noe med temperatur å gjøre også... (Er litt kaldt i lufta enda) Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 3.April.2016 Del på Facebook Svart 3.April.2016 Jeg bruker ofte Abralon i kombinasjon med pussemaskinen til Mirka på båter som er veldig stygge. Det er dyrt utstyr, men gull verdt når en driver mye med båt. Jeg ville aldri håndslipt et helt skrog. Mener jeg betalte rundt 4-5000 for Mirka-maskinen for et par år siden, også bør en selvsagt ha godt poleringsutstyr i tillegg Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 3.April.2016 Del på Facebook Svart 3.April.2016 Eneste treff jeg fikk på Abralon, var ditt innlegg, horg. Søker du i søkefeltet oppe til høyre? kryss av for "googlesøk på BP", får opp 10 sider som handler om Abralon Sitér dette innlegget Link to post
Per Tore Svart 3.April.2016 Del på Facebook Svart 3.April.2016 (redigert) Tror pølsefingra mine greide og trykke "kun i dette emne", og da er det ikke så rart jeg ikke fikk flere treff ? Redigert 3.April.2016 av Per Tore (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.