Sjeldenutpå Startet 30.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2016 Rydder garasjen. Kom over en antenne merket : UHF Antenna 300MHz -3GHz- Sailor SC4000 iridium. Er det for satelittelefon? , det har eg ingen plan om å kjøpe, eller kan eg gjøre nytte av antenna til noko anna ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
offpist Svart 31.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 Ja, den er for satelitt telefon. Jeg har en slik selv montert på båten. Tror ikke den kan brukes til så mye annet nyttig. Kan jo hende du kan gå ca 1500 kr for den på finn.no om den er så god som ny. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 31.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 Ja den er ny i embalasje. Rydder og lager ny targabøyle nå. Då planlegger eg ikkje den antenna til bruk. Får legge den for salg ila året ja :-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Hulda Svart 31.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 Skal se antenna betaler mesteparten av targabøylen. Har begynt å rydde selv. Har akkurat solgt verdifulle greier for 2 500 spenn. Alternativet var å betale for å få det levert på fyllinga. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.