Jump to content

Trenger bilde av sirkulasjon av ferskvann på tmd40B

Birchwood 320

Recommended Posts

Er der noen som har bilde av sirkulasjon av ferskvann og saltvann på tmd40b maskin. Altså sirkulasjonskjema. Trenger sjekke at allt er rett koblet med tanke på defroster,varmtvannstank osv.. Dumt med ekstra sirkulasjonspumpe om den går mot strømmen om dere forstår meg.

På forhand takk

Mvh

John Inge

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Eg tok ut heile kjøleren og demonterte den i fillebiter . For å prøve å finne ut av hvorfor motor aldri blir varm. Det viser seg at om en følger tegning slavisk blir termostatene satt feil. Hvertfall etter slik eg leser tegningen. Så eg laget en filmsnutt om det kan være av interesse for andre. Far min har en TMD30A som og slet med å få temp på og riktig der og var termostater montert feil.

Slik eg leser det så blir termostat montert oppå retaineren med 2 runde hull i. Kan være det bare er meg som tenker feil. Eg har ringet inn problemområdet. 

https://baatplassen.no/bildearkiv/0/353/8625.jpg

En film som viser hv eg mener er rett montasje.

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...