Jump to content

Hva burde jeg være obs på ved kjøp av eldre 2-takt 8hk Yamaha?

Maika

Recommended Posts

..... og det kom ikke noe kjølevann. Når det i tillegg virket som selger egentlig ikke visste helt hva han solgte, så gadd jeg ikke å åpne drevet heller.

Dette er det kjipeste, det med kjølingen.  Lurt å avstå når det ikke henger på greip :-)

Redigert av Windy37GM (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Synn den ikke sto til forventningene.

Har kikket innom denne tråden de siste dagene, og det er vel to ting som slår meg..

Det er vel mange selgere som tror at en totakter fra åttitallet er gull verdt.

Og en del kjøpere som tror at en motor som var fantastisk på åttitallet, også er helt fantastisk i dag, etter nesten tretti års bruk. ..

Det er i hvert fall definitivt lurt å ta en skikkelig sjekk av motoren før man slår til, å kjøpe en slik motor usett er fort å be om trøbbel:) Men noen gamle går jo så det suser, ikke minst min Yamaha Malta. 2-taktere er jo enkle konstruksjoner, så dersom de er tatt godt vare på så burde man kunne bli fornøyd.

Redigert av Maika (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...