Bruun Startet 1.April.2016 Link til dette innlegget Startet 1.April.2016 Hei Her er det snakk om et lager, motor må ikke ut. Greier man å dra lager ut for hånd eller finnes det godt egna verktøy? Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 låseringtang med lange spisser og glidehammer:) Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Skifta for en kompis, brukte slugger å dro ut hele akslingen med lagret på, monterte nytt lager på akslingen å tredde på plass igjen Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Frode Stiansen Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Et rør som akkurat passer inn på akslingen med to-tre settskruer i enden og hull i andre enden til glidehammer. Da dunker du ut aksling og lager i ett. Bare fjerne simmerringer og låsering først. Sitér dette innlegget Link to post
Bruun Svart 1.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Et rør med z skruer hørtes smart ut. Det er jo "feste" av slugger som blir problemet Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Jeg tok av kroken. Så jeg bare hadde stanga på sluggeren. Å satte den fast i akslingen med 2 slangeklemmer. Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Frode Stiansen Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 I de fleste sett med glidehammere er det litt forskjellige kroker og slikt med. Borre et hull i godset i enden på røret og tre en av krokene som følger med glidehammeren i hullet. Fort gjort. Ikke dum den patenten med slangeklemmer heller. Den likte jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.