Navic II Svart 2.April.2016 Link til dette innlegget Svart 2.April.2016 hehehe, langt i fra, men i motorrommet liksom!? :D Sitér dette innlegget Link to post
Haakonol Svart 3.April.2016 Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 Jeg har kjøpt en pakke fra biltema med kamera og 7" skjerm til overvåkning I motorrom. Kameraet er IR og trådløst,trenger kun strøm. Se vedlagt bilde, motorrom er uten lys og helt mørkt. Allikevel ser en greit på skjermen. https://baatplassen.no/bildearkiv/9/9989/kamera.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 3.April.2016 Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 Smart og gøy med kamera i motorrommet. Men er jeg ikke paranoid på ulyder og lyder, vibrasjoner mm fra før, så tror jeg at jeg hadde blitt superparanoid med et skjermbilde også. Hehe. Om kameraet hadde vært retta mot glasset på sjøvannsfilteret, så hadde jeg nok sitte og venta på at vannet forsvant :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.