Eddiken Startet 1.April.2016 Link til dette innlegget Startet 1.April.2016 Ja som tittelen sier, finnes det? Hvor får jeg kjøpt? Er det noen som har erfaring med slike?? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Tja, hvor mange liter luft er det i en standard dykkerflaske? Bare å koble opp det.... :) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Redningsflåter.. Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 1.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Eg tenkte ikje på redningsflåta, men på gummibåt. Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 1.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Åsså skal det seies at eg faktisk har flåta. Men no ville eg faktisk ha en gummibåt ? Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 kjøp en el pumpe :D Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Janoho Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 He he, selvoppblåsende gummibåt hadde vel vært gøy en gang. Men du skjønner sikkert hvorfor det ikke kunne fungert i praksis. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Du får kjøpt ulike kompressorer som går på 12V, nå også noen som egner seg for å pumpe mye luft med lavt trykk. Slike for bil fungerer dårlig. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Igjen, dykkerflaske må være tingen. Søkte litt på verdensveven og fant ut følgende; En gummibåt på 3 meter rommer ca 500 liter luft. ( ifølge en 6 år gammel tråd på noe som heter Båtplassen.no.... :) ) En 15l dykkerflaske med 300 bar trykk inneholder 4500 liter luft. Ifølge et innlegg på et dykkerforum. Mao: med overnevnte dykkerflaske, kan du fylle overnevnte gummibåt 9 ganger. Og det må da være nok for en sesong :) Det koster vel 2-300 å fylle ei flaske? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Løsning: Når du er ferdig med å leke rundt i jolla, binder du den fast på ubåten. Iflg tallene til Eureka vil luften i jolla være på ca halvannen liter når du er kommet ned på 3000 meter, noe som må sies å være bra pakket. Når du har steget opp til overflaten igjen, er luften igjen ukomprimert og jolla klar til bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Mr.Elendig Svart 2.April.2016 Link til dette innlegget Svart 2.April.2016 (redigert) Zodiac milpro fåes i diverse utgåver med flaske, det samme med Achilles osv. http://zodiacmilpro.com/wp-content/uploads/2013/05/TDS-EN-fast-inflation-kit.pdf Redigert 2.April.2016 av Mr.Elendig (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.