Snusmumrikken Startet 1.April.2016 Link til dette innlegget Startet 1.April.2016 Hei! Vurderer å kjøpe denne! http://m.finn.no/boat/motor/ad.html?finnkode=73485499 (Har førsterett på den da selger kunne holde av til meg :)) Hvor mye hadde det kostet å sende fra Trondheim til kr.sand med Bring eller noen som transporterer? Er motoren verdt prisen? Tenkte å demontere den og gå igjennom hele maskinen, teste den i sommer slik jeg kan selge dem med god samvittighet. Er samme motor som jeg allerede har, den har jeg allerede bygd opp fra biter, så kjenner motor ganske godt. Ha en fin kveld videre! Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Janoho Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 (redigert) Prisen er vel grei, stusser på hvorfor de kaller det delemotor hvis den fungerer ok for sin alder. Frakt, 1500 kanskje ved bruk av mindre fraktfirma. Legg ut på disse mittanbud og småjobb sidene Redigert 1.April.2016 av Janoho (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 1.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Takker! Fordi motoren er gammal. Er jo tross alt fra 93-94 eller rundt der. Skal legge ut på mitt anbud. :) Hva tror du den er verdt dersom motoren er gått igjennom, byttet pakninger, girolje, og smørt alt opp? Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Janoho Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 (redigert) Ser ikke noen sammenheng med alder og at det skal være en delemotor. Ville spurt selger om hva som er galt eller om alt er iorden og de bare har skrevet delemotor for ikke å få noe trøbbel i etterkant av salget. Virker ikke som selger er så teknisk anlagt så kan godt hende at det er mulighet for et godt kjøp. Hvis alt er i bra stand kan den nok selges for opptil 10.000 kr. 2 taktere er ganske populære. Uten å si det sikker har du nok rett i at den er fra tidlig 90 tall. Redigert 1.April.2016 av Janoho (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 1.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 Maken (i bedre stand mtp lakk osv) gikk for 15K ifjor sommer. Håpløst å satse på 12 mon tro? :hmm: Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Snusmumrikken Svart 3.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 NVM: Ser ut til at selger har solgt da annonsen har slettet. Vi hadde jo en avtale, så om jeg er vrien kan jeg jo alltids gå til forbrukerrådet. Men lar heller selger gå og markerer han som useriøs og kjøper ikke mer fra han. (Ei sette en negativ omtale om han om bekjente skal ha noe. :)) Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.