Ask Startet 3.April.2016 Link til dette innlegget Startet 3.April.2016 Hei Eg har to brukte Sønnak/Exide 225 AH på handa.Bly/syra og moglegheit til å etterfylla. Dei har vore reservebatteri til radioen ombord i eit svært velhaldent skip. Chiefen seier at han sjekka syrenivå ein gong i månaden. Batteria er skifta pga. forskriftsreglar, og har stått på lager i ei lita veka. (Det er kanskje er ein grunn til at forskriftene seier at slike batteri skal skiftast?) Batteria har vore kopla i serie. Dvs. 24 volt. Batteria er frå januar 2012. Eg har sett testlogg frå 2015, 14 og 13. Målt spenning, 12,76 og 12,77. Fint væskenivå. 1000 kroner for begge. Nypris er nok ca. 8000. Noko å ha? . Ask Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 3.April.2016 Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 Skulle vel være et bra kjøp det. At de har vært seriekoblet, og du parallell kobler dem skulle ikke bety noe. Som nød batteri til en radio har de neppe hatt den store anstrengelsen, så de er neppe vant med å ta i et tak for å si det sånn. Men testene du referer til er vel en eller annen form for belastningstest, så de bør vel fortelle om det er et godt kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.April.2016 Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 Bare å kjøpe. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 3.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 Hei Testloggane viste startspenning på 26 komma eitelleranna volt før belastning med 600 w, og ei kurva som viste spenningsfallet kvart 15 sekund dei neste to minutta. Eg forstod ikkje heilt kva testloggane fortel. men dei var ganske like for kvart år, og då har jo batteria passert testen kvart år. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 3.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 Hei Eg har eit Optima Red AGM startbatteri. VIl det vera problem å ha bly/syrebatterier til forbruksbank? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.April.2016 Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 Hvis du søker litt, så var spørsmålet oppe for noen dager siden. Konsensusen var vel at det går bra om du ikke ligger med lader hele tiden. Da vil AGM over tid tørke ut. Men søk, så skal du finne svar. Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 3.April.2016 Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 Radiobatteri ombord i radiopliktige skip skal uansett skiftes etter et visst antall år. Husker ikke nøyaktig intervallet, men er vel 2-4 år. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 3.April.2016 Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 Hei Eg har eit Optima Red AGM startbatteri. VIl det vera problem å ha bly/syrebatterier til forbruksbank? Ask Om du har AGM som start og Bly som forbruk spiller ingen rolle. Det blir ikke et tema før du eventuelt kobler dem sammen slik at de blir én batteribank. Da er det antagelig ikke optimalt i lengden, men da er det heller ikke lengre et separert startbatteri og en forbruksbank. 500Ah forbruksbank til én båtlapp er det bare å "løpe å kjøpe". RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Havlengt Svart 4.April.2016 Link til dette innlegget Svart 4.April.2016 Batteria er sikkert I god stand dei, prisen er jo uslåeleg... Men, dei har vore i bruk I over fire år no, så kva levetid du får nytte av er jo usikkert. Dei kan halda I fleire år og dei kan ebba ut forholdsvis raskt. Viss dei ellers passer inn I båten med tanke på størrelse og vekt, så er det uansett ein liten risiko å ta. Lademessig må du nok belaga deg på at syrebatteria får litt utilstrekkelig lading viss dei skal ladast saman med eit AGM-batteri. ( og du tar hensyn til dette ) Kanskje lurt å vurdera individuell lading av syrebatteria med høgare ladespenning på vedlikehald. ( enn kva du kan gjera med AGM under same ladaren ) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 4.April.2016 Link til dette innlegget Svart 4.April.2016 Løp og kjøp! Men bruk separat lading for start og forbruk. Da har du sikkert batterier i mange år! Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 4.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2016 Hei Takk for svar og råd. Då har eg sagt at eg kjøper batteria. Då er det berre å få ut dei gamle og inn dei "nye".... Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 4.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2016 Hei Då har Statsraad Lehmkuhl fått ein tusing, og eg har henta batteria. Ask Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 4.April.2016 Link til dette innlegget Svart 4.April.2016 Statsråder fortjener oftere en lusing enn en tusing, men Lehmkuhl er ikke en av dem :-) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.