Allan E Startet 4.April.2016 Del på Facebook Startet 4.April.2016 (redigert) Det er slik enhet som brukes til trimflaps. Hva slags slanger bruker dere? Kan jeg bruke slanger beregnet for pneumatikk? De er små og smekre. Er det noen som vet maks trykk? Redigert 4.April.2016 av Allan E (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 4.April.2016 Del på Facebook Svart 4.April.2016 Originalt blir det brukt noen tynne gjennomsiktige slanger (hardplast) Skal jeg tippe er de slangene innvendig Ø4-5 og ca +2 mm utvendig Ø. det som er viktig er at slangen passer inn i koblingene. Ikke all verdens store koblinger hverken til pumpeenheten eller på trimsylindrene. Tess kan helt sikkert hjelpe deg med riktig type slange og kobling tar du med enheten dit. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 25.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2016 Er det noen som har et koblingsskjema for strømmen til denne enheten? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 25.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2016 Jeg leser at det er mange kontaktpunkter som skal ha strøm. Det beskrives at det må være spesialbrytere osv. Jeg skal bruke denne pumpa på en SEM lift for påhenger og der er det bare en hydraulisk sylinder. Er det like komplisert for meg å koble denne? Sitér dette innlegget Link to post
Øystein Reksten Svart 25.Mai.2016 Del på Facebook Svart 25.Mai.2016 Gjør eit google søk på bennett v351 wiring diagram så dukker det opp nokre sider. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.