Eddiken Startet 4.April.2016 Link til dette innlegget Startet 4.April.2016 Har ikke hatt problem med det her før, men når eg vrir om nøkkelen, så klikke det bare. Avogtil går startmotoren rundt i nån sek. Men så skjer det ikje meir, eg skjønne ikje ka som e galt så alle tips mottas med takk. Har god kontakt på batteriet. Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 4.April.2016 Link til dette innlegget Svart 4.April.2016 (redigert) hvis du har god kontakt alle steder og den allikeveld ikke virker ville jeg tatt ut starteren og renset den samt sjekket at start inslaget er ok men sjekk først batteriene volten og at alle cellene er ok. volten kan se fin ut men det hjelper ikke hvis en av cellene er defekt Redigert 4.April.2016 av båt 45 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 4.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2016 Har prøvd med to batteri. Var nettopp å prøvde igjen. Vred om nøkkelen, alarmen kom på men når eg vred til startposisjon, så blei det helt dødt. Det e veldig frustreranes det her..kan også fikse en video om det hjelp Sitér dette innlegget Link to post
Riddar4 Svart 4.April.2016 Link til dette innlegget Svart 4.April.2016 Veit ikke om dette er noe som går igjen på de små Sole-motorene. Du er den tredje siste året jeg hører om som sliter med det samme. Søk på Sole og se hva du får opp. Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 mål spenningen på styre strømmen fra tennings nøkkel og ned til starter (tynn ledning) og se om det er nok strøm kan være tennings nøkkelen som kødder Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 5.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Vred om nøkkelen flere gang på rad, det ble mindre og mindre tikking for hver gang, etter ca 5 forsøk så begynte startmotoren og ta, og etter noen forsøk til så kom motoren. Rart det der Sitér dette innlegget Link to post
Riddar4 Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Etter at jeg hadde sjekka alle ledninger, skjedde det samme på min motor. På uforklarlig vis starta den igjen uten at jeg fant ut hvor problemet satt. Hos importøren Bolga var det ingen hjelp å få.. Og alt har funka under h.obbyfisket seinere denne vinteren Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 5.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 På uforklarlig vis har tydeligvis motoren blitt veldig lettstarta. Før va den rimelig treig og tungstarta, men idag starta den nesten før eg vred om nøkkelen. Merkelig motor? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.