M/S Bastard Startet 30.Mai.2005 Del på Facebook Startet 30.Mai.2005 Er det noen som vet om et sted jeg kan laste ned info? Vet jeg kan ringe Mandal men skulle gjerne hatt det snarest Sitér dette innlegget Link to post
ojh9000 Svart 31.Mai.2005 Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Jeg kontaktet marna i mandal, og fikk tilsendt bruksanvisning for ca 100kr. Den var nyttig!!!! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 31.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2005 Jeg kontaktet marna i mandal, og fikk tilsendt bruksanvisning for ca 100kr. Den var nyttig!!!! <{POST_SNAPBACK}> Det var ikke værre pris enn et nei. Har sendt mail til Marna Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 Ett spørsmål; jeg kom til og tenke litt men jeg lurer på om det skal være oljeblanding i bensinen på denne? Eller er det rein bensin Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 14.Juni.2005 Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 Blei ikke disse motorene funnet opp før de fant opp olje? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 Blei ikke disse motorene funnet opp før de fant opp olje? <{POST_SNAPBACK}> Mnja, fett hadde dem funnet opp ihvertfall for det er noen fettkopper hist og her Lurer fælt, kan ikke huske at jeg hadde olje på den gamle Sleipner maskinen. Er usikker rett og slett Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 14.Juni.2005 Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 Du har vel olje i bunnpanna og så er det vel vekesmøring. Stemmer ikke det da? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 14.Juni.2005 Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 Du har vel olje i bunnpanna og så er det vel vekesmøring. Stemmer ikke det da? Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 14.Juni.2005 Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 Marna R og K er firetaktere, og skal følgelig ikke ha oljeblandet bensin. mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
M/S Bastard Svart 14.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 (redigert) Jo, det er vel plaskesmøring på denne. Har ikke smøreapparat på denne. Men da er vel saken grei, måtte bare sjekke Der kom svaret ja, takker for avklaring Redigert 14.Juni.2005 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Muhammed Svart 14.Juni.2005 Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 Jo, det er vel plaskesmøring på denne. Har ikke smøreapparat på denne. Men da er vel saken grei, måtte bare sjekke Der kom svaret ja, takker for avklaring <{POST_SNAPBACK}> På denne har du oljepumpe. Sitér dette innlegget Link to post
ojh9000 Svart 16.Juni.2005 Del på Facebook Svart 16.Juni.2005 Ett spørsmål; jeg kom til og tenke litt men jeg lurer på om det skal være oljeblanding i bensinen på denne? Eller er det rein bensin <{POST_SNAPBACK}> Jeg har samme motor, og kjører med rein bensin uten oljeblanding. Fikk beskjed om å bruke 95 blyfri. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 16.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2005 Takker for svar og oppklaringer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.