Jump to content

Brukerhåndbok til Alicraft 740 DC

Goggen22

Recommended Posts

Kjøpte min aller første båt i fjor høst, en Alicraft 740 DC fra 1986 med Mercruiser 170 hk bensinmotor. Båt/motor virker å være i rimelig bra stand men noe jobb er det alltid med en så gammel båt. Forrige eier hadde ingen brukerhåndbøker til båten. Jeg har funnet service manualer til motor og drev på nettet, men ingen ting på selve båten. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å få tak i brukerhåndbok til båten? Gjerne en scannet kopi? All informasjon og erfaringer rundt båten er interessant da det er svært lite å finne på nett ?

bilde

• 2 uker senere...

Om du finner noe så si gjerne i fra. Har også kjøpt meg en sånn (dog restarureringsobjekt på mange måter :) ) og trenger mange manualer.

Om du har lyst, kunne du sende meg noen innvendige bilder av båten din? Det aller meste av innredingen min må byttes og jeg trenger litt inspirasjon. Hva betalte du for din forresten?

Om du vil kommunisere her er det absolutt OK, men bruk gjerne epost, post@runehegge.no 

• 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...