Jump to content

Edit History

Passbåten

Passbåten

525 hp @ 5.200 rpm

Rakk aldri å bremse motoren i benk i 2017, så planen var å gjøre det i vinter for å få de siste svarene. Det ble i april og første run var egentlig bare sorgen. Halvannen injektor var ikke i støtet, som igjen initierte mistanken om vann i bensinen. Injektorene ble flow-testet i fjor, men de strupet dessverre deler av maskinen under testen nå, altså måtte noe ha skjedd. Etter at de ble skiftet rundt baut ble det heldigvis andre boller! På turtallssperren på 5.200 o/min ble det 525,2 fyrrige hester og plenty med dreiemoment på kjøpet. Det holder i massevis for meg og bekrefter samtidig en maskin som leverer varene helt etter boken (og litt til). Her er rapporten:

1514317426_Rapportfrabenk.jpg.04f5f545883291fe44a076898388fe06.jpg  

(Rekkefølgen i innleggene ble litt rar her, da denne logisk nok burde vært før rensing av tanken.)

Passbåten

Passbåten

525 hp @ 5.200 rpm

Rakk aldri å bremse motoren i benk i 2017, så planen var å gjøre det i vinter for å få de siste svarene. Det ble i april og første run var egentlig bare sorgen. Halvannen injektor var ikke i støtet, som igjen initierte mistanken om vann i bensinen. Injektorene ble flow-testet i fjor, men de strupet dessverre deler av maskinen under testen nå, altså måtte noe ha skjedd. Etter at de ble skiftet rundt baut ble det heldigvis andre boller! På turtallssperren på 5.200 o/min ble det 525,2 fyrrige hester og plenty med dreiemoment på kjøpet. Det holder i massevis for meg og bekrefter samtidig en maskin som leverer varene helt etter boken (og litt til). Her er rapporten:

(Rekkefølgen i innleggene ble litt rar her, da denne logisk nok burde vært før rensing av tanken.)

Passbåten

Passbåten

525 hp @ 5.200 rpm

Rakk aldri å bremse motoren i benk i 2017, så planen var å gjøre det i vinter for å få de siste svarene. Det ble først i april og første run var egentlig bare sorgen. Halvannen injektor var ikke i støtet, som igjen initierte mistanken om vann i bensinen. Injektorene ble flow-testet i fjor, men de strupet dessverre deler av maskinen under testen nå, altså måtte noe ha skjedd. Etter at de ble skiftet rundt baut ble det heldigvis andre boller! På turtallssperren på 5.200 o/min ble det i hvert fall 525,2 fyrrige hester og plenty med dreiemoment på kjøpet. Det holder i massevis for meg og bekrefter samtidig en maskin som leverer varene helt etter boken (og litt til). Her er rapporten:

• Create New...