Passbåten
Hei igjen @Olav Kaa
Jaja. Sesongavslutningen ble helt 100% og «sveitsisk urverk» får være dekkende for drivlinjen etter at vi fikk byttet kabelstokken i sommer. Jeg har ingen andre planer på drivlinjen i vinter.
Sorry litt sent svar men jeg har ikke vært inne her på en stund. Ser jeg også har en ubesvart en fra deg i sommer, så her litt feedback.
Tallene fra benken skal være gode, selv med 3 hk mindre på topp. Det setter vi på konto for dagsform. Nå går den en tanke fetere enn forrige gang og det tror jeg bare er bra. Den nye bensinpumpen er montert rett på torpedoveggen foran motoren av han som byttet den. Den er av en slik type som tåler det helt fint, selv om den gamle altså stod på et dempet brett med gummifóringer.
Det jeg lurer på nå er om jeg skal ta bunnstoffet denne vinteren. Det går snart ikke lenger å kladde på dette her. Ikke er det effektivt i sjøen heller. Hvis så gjøres vurderer jeg faktisk å bytte farge på skrogsidene når sandpapiret først er fremme, men det får jeg evt ta i en egen post. Her trenger jeg nok i så fall noen råd... Beholde den som gul er helt klart også et alternativ, selv om hekken har falmet noe mer enn skrogsidene og således fortjener litt behandling for å se ut som resten av båten.