Passbåten
Ferdig kuttet dashboard, verdensnyhet (re-lansering) og muligheter for jobb som dekal-dealer
Alltid stas å plukke opp et ferdig produkt man har jobbet mye med å få til. Både dashboard og dekaler er ferdig kuttet og her er resultatet:
Dashboard:
Den beskyttende filmen har jeg beholdt inntil videre, men jeg måtte inn med instrumentene for å få følelsen av hvordan dette blir til slutt. Jeg tenker dette blir tipp topp.
Dekaler:
Her har jeg endelig fått gjenskapt disse, som altså har vært helt umulig å få tak i rundt om i verden. Etter å ha patruljert gamle brosjyrer er min oppfatning at det siste året med både "Formula" og "klassisk ørn" for alle modeller var i 1971. Den nye Formula-logoen (som eksisterer den dag i dag) ble synlig i 1972-brosjyren, mens det i det modell-året kun ble brukt "Formula" uten ørnen. Så ser det for meg ut som om det er 1975-modellene der man for alvor introduserer den nye ørnen og samtidig slutter med å bruke "Formula". Siden min trolig er en 1972-modell (dog litt usikker på om den kan være litt nyere) kan det formelt sett hende at det er i grenseland å bruke begge. Det gir jeg blaffen i, her skal begge opp på skutesiden!
Jeg har også delt dette bildet på en international fan-side for denne modellen og responsen var rimelig formidabel. Det rant inn med forespørsler om å lage flere sett, men jeg hadde egentlig ikke tenkt meg å gå inn i dekal-bransjen og styre med å sende dem rundt i verden. Jeg får tenke meg om hvordan jeg håndterer de forespørslene, men vi får vel på ett eller annet vis hjelpe til....