Jump to content

Edit History

Jamaica2

Jamaica2

Spennende å lese innspillene og kommentarene deres. Til PostIt, kjenner det absolutt, jeg var helt  gåen, og sov veldig godt gjennom hele natten og til langt utpå morningen - etter å ha polert for hånd. Når det kommer til "lakkorrigering" så høres det fornuftig ut. Jeg tror neppe mine handbevgelser har korrigert særlig mye. Men, for å være det første året, så har båten i det minste blitt litt blankere. Skroget - og båten - er trossalt fra 1978 og har noen skrammer her og der som jeg verken får polert bort fra hand eller med maskin.

@Oberst1 Hehe, ja. Det høres ut som en drøm :-) Spesielt som nybåteier og student på budsjett over de fleste linjer. Som jeg skrev avslutningsvis i mitt forrige innlegg, så tror jeg at det blir en super 2000 maskin på et senere tidspunkt for å oppnå et annet resultat :-)  og all ære og berømmelse til dette eldre paret, og eldre ellers ;-) Og for å ikke glemme det, "tilbakestille og vedlikeholde ved behov" høres fornuftig ut. Jeg har forøvrig gjort et ekspriment selv, den ene skutesiden har fått "full pakke" mens den andre kun har fått polish og tørke av med mikrofiber. Nå har jeg ikke fullstendig kontroll over alle variablene i min "test-tube" men det blir spennende å se til neste år om jeg merker forskjell slik du gjorde til neste år.

Jamaica2

Jamaica2

Spennende å lese innspillene og kommentarene deres. Til PostIt, kjenner det absolutt, jeg var helt  gåen, og sov veldig godt gjennom hele natten og til langt utpå morningen - etter å ha polert for hånd. Når det kommer til "lakkorrigering" så høres det fornuftig ut. Jeg tror neppe mine handbevgelser har korrigert særlig mye. Men, for å være det første året, så har båten i det minste blitt litt blankere. Skroget - og båten - er trossalt fra 1978 og har noen skrammer her og der som jeg verken får polert bort fra hand eller med maskin.

@Oberst1 Hehe, ja. Det høres ut som en drøm :-) Spesielt som nybåteier og student på budsjett over de fleste linjer. Som jeg skrev avslutningsvis i mitt forrige innlegg, så tror jeg at det blir en super 2000 maskin på et senere tidspunkt for å oppnå et annet resultat :-)  og all ære og berømmelse til dette eldre paret, og eldre ellers ;-) Og for å ikke glemme det, "tilbakestille" og vedlikeholde ved behov høres fornuftig ut. Jeg har gjort et ekspriment selv, den ene skute siden har fått "full pakke" mens den andre kun har fått polish og tørke av med mikrofiber. Nå har jeg ikke fullstendig kontroll over alle variablene, men det blir spennende å se til neste år om jeg merker forskjell slik du gjorde.

• Create New...