DaniStaut Startet 8.April.2016 Link til dette innlegget Startet 8.April.2016 Hei, har noen hakk/hull i lakken på båten. Det eg lurte på om det er noen måte å fikse lakken, alle stedene uten hakk/hull har ingen skader på lakken. Derfor harj eg ikke lyst til å pusse ned hele båten for å fikse noen hakk/hull. Noen måte å fikse dette? Kanskje bare hive på noe sparkel og så lakk på den plassen for å så pusse det glatt med fint papir å så gå over med bonemaskin? Sitér dette innlegget Link to post
DaniStaut Svart 9.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2016 trenger virkelig noe info. Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 9.April.2016 Link til dette innlegget Svart 9.April.2016 Klarer ikke se basert på bildet hvor dypt dette er, men om det ikke er allverden trenger du neppe gjøre det verre enn litt sparkel etterfulgt av overflatebehandling. Hvor mange steg du skal gjøre dette i kommer litt an på hvor nøye du er på resultatet og hvor mye jobb du er villig til å legge i resultatet; med gelcoat-sparkel kan små sår tas i én operasjon, men reparasjonen blir i de aller fleste tilfeller synlig. For svært grundige beskrivelser av denne typen jobb kan du kikke gjennom videoene på boatworkstoday.com. Sitér dette innlegget Link to post
DaniStaut Svart 10.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2016 Klarer ikke se basert på bildet hvor dypt dette er, men om det ikke er allverden trenger du neppe gjøre det verre enn litt sparkel etterfulgt av overflatebehandling. Hvor mange steg du skal gjøre dette i kommer litt an på hvor nøye du er på resultatet og hvor mye jobb du er villig til å legge i resultatet; med gelcoat-sparkel kan små sår tas i én operasjon, men reparasjonen blir i de aller fleste tilfeller synlig. For svært grundige beskrivelser av denne typen jobb kan du kikke gjennom videoene på boatworkstoday.com. Er ikke veldig dypt. Tenker å hive på noe gelcoat får å så ta på noe av den samme lakken med lakk sprøyte for å så gå over med det fineste pussepapiret eg får tak i for å få vekk ujevnheter! Vil det da bli bra? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.