Baljo Startet 9.April.2016 Del på Facebook Startet 9.April.2016 Hei, har et Volvo penta 290 SP drev der akslingen og leddet er veldig rustet( sitter fast). Hvor får eg kjøpt ny aksling til drevet? :).Har søkt litt rundt men ikkje funnet noen plass dem selger.Mvh Baljo. Sitér dette innlegget Link to post
HerJo Svart 10.April.2016 Del på Facebook Svart 10.April.2016 Sett her?http://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-schematics-MarineDrivesTransmissions.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Baljo Svart 10.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2016 Såg etter nå og klarte ikkje finne Volvo penta 290 i listen over deler der nei :( Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 10.April.2016 Del på Facebook Svart 10.April.2016 (redigert) Om du ikkje finner det så er det nok søkeren ikkje mangel på delene. Her får du alt du trenger til volvo drev. Topp service ! Redigert 10.April.2016 av Knurrbart (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 10.April.2016 Del på Facebook Svart 10.April.2016 (redigert) Du trenger nok ikke hele akselen, kun å gjøre den ren for rust og å bytte kryssene. Originale Volvo Penta kryss fåes hos nærmeste forhandler, jeg tror delenummeret er 853255 (eller 3860232 dersom låseringene er ytterst), og de burde vel koste rundt 5-700,- per stykk (du trenger to). Volvo benyttet Hardy Spicer kryss i drevene sine, slik at de fåes ofte billigere i enkelte nettbutikker, fordi de samme kryssene også ble benyttet på diverse biler osv. Redigert 10.April.2016 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HerJo Svart 10.April.2016 Del på Facebook Svart 10.April.2016 Hmm... Du bør nok innhente mer info om drevet... På denne siden http://www.volvopentashop.com/BjordalMadsen/nb-NO (valgte Bjordal og Madsen ettersom de er i Hordaland - ingen annen grunn) kan du søke på serienummer. Det burde gi et resultat. Hvis ikke kan du vel bare ringe dem? Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 10.April.2016 Del på Facebook Svart 10.April.2016 (redigert) Såg etter nå og klarte ikkje finne Volvo penta 290 i listen over deler der nei :( JA som sagt. Om du ikkje finner det du søker etter i heile volvo pentas deleregister så er det ikkje fordi delen mangler. Det er ikkje alle som finner igjen ræva si når lyset går. Da ringer du da vet du! Så får du all hjelp du trenger Redigert 10.April.2016 av Knurrbart (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 10.April.2016 Del på Facebook Svart 10.April.2016 Jeg har komplett drivledd liggende tll 290 drev som du kan få kjøpe bilig av meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.