Jump to content

Askeladden 16-4400, prisvurdering

ToreB1000

Recommended Posts

Hei, jeg vurderer salg av en Askeladden 16-4400 VSK, og trenger help til prissetting. Det er en 1993-modell som har vært i sjøen i tre timer, og har siden vært lagret i garasje. Båten er komplett med alt tilbehør og henger, men uten motor. Jeg har sett tilsvarende båter annonsert fra 50 til 80 tusen, men jeg har ikke ennå skaffet meg oversikt over markedet for slikt.

Er det noen som har noen innspill på pris på slike båter?

Vennlig hilsen,

Tore

Hosle

Solgte en sånn for noen år tilbake. den var velholdt og med en 50hk evinrude. Husker ikke helt men tror jeg fikk 35000. Båten var meget lettsolgt..lå ute kun en dag Tror faktisk vi kjøpte den i 90-91 for samme prisen. tror vår båt var 85-86 model.  men har sett nyere versjoner med blå stripe til 50-80.000

Om din er uten motor så kan du nok sikkert få rundt 30.000

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

• 4 uker senere...

Hei!

Etter å ha fulgt med på 3400 og 4400 i mange år, så ser eg at dei fine utgåvene går fort, mens dei litt slitne utgåvene gjerne ikkje blir solgt. Evt. så må dei ned i pris.

Det er likevel gjerne motoren som kostar, slik st båten i seg sjølv blir totalt sett veldig dyr om ein fyrst skal kjøpe båt også kjøpe motor etterpå.

Er det kalesje med?

30-35.000 som tippa ovanfor er nok i overkant, men om du treff på ein spesielt interessert (slik som meg), så er det mogleg å oppnå den prisen!

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...