GlennSt Startet 10.April.2016 Link til dette innlegget Startet 10.April.2016 Hei. Er det noen som er (gjerne selvutnevnt) ekspert på NMEA2000? Jeg er langt på vei en nybegynner, og har montert opp NMEA2k mot en Garmin 720s - hvor en GFS 10-drivstoffsensor er montert og fungerer smertefritt. Men jeg hadde håpet at også mer dashbord instrumenter skulle komme på Garmin plottreren også. Hva har jeg glemt, eller hva trenger jeg får å få dette til? Å kunne se speedometer, turtall, osv osv. Jeg har fulgt brukerveiledningen så godt det lar seg gjøre for min del, og ser at jeg ikke har koblet noen av de fargede kablene, f.eks. noe som henvises til TX/RX 0183 - som jeg ikke har skjønt noe av. Er det noe fra motoren jeg trenger en kabel/tilkobling mot? Ser av andre forumer hvor folk har nevnt en EP-20 eng Interface modul som skal kobles til i motoren, men som sagt så er dette over min viten. (jeg kjører i dag på digitale instrumenter fra Yamaha) Tar gjerne imot tips! :-) Mvh Glenn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.